پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119093
شمخاني در ديدار با بشار اسد
به پشتيباني از سوريه ادامه مي‌دهيم
تاریخ انتشار : 1393/07/09 11:39:36
نمایش : 1515
رييس‌جمهوري سوريه اعلام کرد، مبارزه با تروريسم نبايد توسط کشورهاي صورت پذيرد که خود از آن حمايت مي‌کنند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از خبرگزاري نووستي، بشار اسد، رييس‌جمهوري سوريه در ديدار با علي شمخاني، دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان گفت: مبارزه با تروريسم با کمک کشورهايي که خود سازمان‌هاي تروريستي تاسيس مي‌کنند، به اين سازمان‌ها کمک لجستيک و مالي ارائه مي‌دهند و تروريسم را در سراسر دنيا توسعه مي‌بخشند، ممکن نيست.

رييس‌جمهوري سوريه همچنين تاکيد کرد، مبارزه با ايدئولوژي افراط‌گرايي که مورد حمايت برخي قدرت‌هاي منطقه‌اي است اهميت به سزايي دارد و به معناي مبارزه با افرادي است که اقدامات خصمانه به عمل مي‌آورند و ميراث تاريخي و فرهنگي کشور را از ميان مي‌برند.

اسد تصريح کرد، مبارزه با تروريسم بايد مطابق قوانين بين المللي انجام شود و موفقيت آن نيازمند همکاري با کشورهاي منطقه و پرهيز غرب از برخوردها و معيارهاي دوگانه است.

در همين حال شمخاني در اين ديدار بر حمايت تهران از دمشق در جنگ با تروريسم تاکيد کرد.

دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان گفت: مسأله مبارزه با تروريسم چيز تازه‌اي در منطقه نيست و ما سال هاست که در ايران و منطقه با آن مبارزه کرده ايم.

شبکه تلويزيوني المنار گزارش داد، اسد و شمخاني در ديدارشان همچنين تقويت همکاري‌هاي استراتژيک دو کشور را که زيربناي دفاع از منافع ملت‌هاي منطقه است، مورد بررسي قرار دادند.

علي شمخاني بعد از ظهر روز سه‌شنبه بعد از انجام يک سفر يک روزه به لبنان و ديدار با مسئولان اين کشور به سوريه رفت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html